در حال بارگزاری ...

info[at]itloger[dot]ir 021 22 94 81 65

برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت

طراحی و برنامه نویسی سفارشى وب سایت توسط مجموعه پارس‌نویان به همراه تحویل کد کامل و باز به مشتری

پارس‌نویان با استفاده از بهترین روش‌های دنیا هر آنچه که نیاز داشته باشید را بر بستر وب پیاده‌سازی می‌کند.

این مجموعه، تمامی فایل‌ها و داکیومنت‌های برنامه‌نویسی به صورت متن باز (Opensource) پس از پایان پروژه تحویل مشتری می‌گردد.

همچنین لازم به ذکر است، در صورتی که نیاز مشتری به وب‌سایت حجم پایینی داشته باشد و یا امکانات خاصی مورد نیاز نباشد، این مجموعه می‌تواند از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده جهت سریعتر و کم‌هزینه تر کردن پروژه‌ها استفاده کند.

سیستم‌های مدیریت محتوای آماده دارای بخش مدیریت از پیش آماده هستند که امکان ایجاد، ویرایش و حذف بخش‌های مختلف سیستم را برای کاربران سیستم فراهم می‌کند. بخش مدیریت این سیستم‌ها به دلیل وجود مستندات بسیار زیاد در سطح اینترنت، کاری آسان است. از برخی مشکلاتی که برای سیستم‌های آماده یاد می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت پایین‌تر : به دلیل آن‌که کد این سیستم‌ها در اختیار همه می‌باشد، باگ‌ها و مشکلات امنیتی آن نیز توسط همه شناسایی می‌گردد و ممکن است تا قبل از اصلاح توسط تیم سازنده و آپدیت وب‌سایت شما، هک شوید.
  • سرعت پایین‌تر: به دلیل آن‌که هسته‌ی سیستم‌های مدیریت محتوا امکانات زیاد و در بیشتر مواقع بلاستفاده‌ای دارند، سرعت این سیستم‌ها پایین‌تر از سیستم‌های برنامه‌نویسی می‌باشد.
  • مقایس‌پذیری پایین: به این مفهوم که هر کاری رو نمیشه با سیستم‌های مدیریت محتوا انجام داد و ممکن است سیستم شما به جایی برسد که مجبور به دوباره کاری شوید و از اول سیستم را برنامه‌نویسی کنید.

در طرف مقابل، در برنامه‌نویسی سفارشی و اختصاصی سایت، بخش مدیریت نیز همانند بخش ظاهری سایت می‌بایست طراحی و برنامه‌نویسی شود. به دلیل اینکه انجام این کار با کیفیت بالا به زمان بیشتری نیازمند است.

در هنگامی که امکانات مورد نیاز پروژه در قالب سیستم‌های مدیریت محتوا قابل پیاده‌سازی نباشد، برنامه‌نویسی اختصاصی و سفارشی سایت، ابزارهایی برای مدیریت بهتر و کنترل بیشتر در اختیار صاحبان سایت‌ها قرار خواهد داد.

برخی از معایب سیستم برنامه‌نویسی اختصاصی:

  • هزینه بالاتر: هزینه برنامه‌نویسی اختصاصی بالاتر از استفاده از سیستم‌های آماده می‌باشد.
  • زمان بیشتر: برای برنامه نویسی اختصاصی زمان بیشتری جهت پیاده‌سازی سیستم نیاز می‌باشد.

به طور کلی، در صورتی که هدف شما گسترش وب‌سایتان در آینده می‌باشد و یا وب‌سایتی امن، بهینه با سرعت بالا می‌خواهید ما به شما برنامه‌نویسی اختصاصی را پیشنهاد می‌دهیم.

در صورتی که هنوز در تصمیم‌گیری مشکل دارید، میتوانید با ما تماس بگیرید. مشاوران ما شما را راهنمایی کرده تا بهترین گزینه را برای انجام پروژه‌ی وب‌سایت خود انتخاب فرمایید.

تماس با مشاوران ما

آی‌تی لاگر

خبرنامه آی‌تی لاگر

جهت دریافت آخرین اخبار و مقالات آموزشی می‌توانید در خبرنامه عضو شوید.